دانلود Active Unformat Professional 4.0.7.2 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود Active Unformat Professional 4.0.7.2 - بازیابی اطلاعات

 

دانلود Active Unformat Professional

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

Active Unformat Professional 4.0.7.2 نام روشی جدید ، تضمینی و بسیار قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده است. اگر شما هم مجموعه ای از داده های خود را به دلیل فرمت دیسک و یا کرش های منطقی (سیستمی) از دست داده اید ، پیشنهاد ما این است که از نرم افزار بسیار حرفه ای Active Unformat ، به منظور بازیابی آنان کمک بگیرید. از دست رفتن اطلاعات کامپیوتری ، یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است کاربران را گریبان گیر خود کند. در بسیاری از موارد ، حذف شدن اطلاعات به صورت تصادفی رخ می دهد. تصور کنید که در حین نصب ویندوز ، پارتیشنی را اشتباهاً فرمت کرده و تمامی اطلاعات مهم از قبیل تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها و … را از دست بدهید ! چنین اتفاقی برای تمامی کاربران بسیار ناراحت کننده می باشد ، اما هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که نرم افزار Active Unformat علاوه بر امکان بازیابی اطلاعات از دیسک های فرمت شده ، می تواند تمامی پارتیشن های از بین رفته را نیز برایتان بازگردانی نماید.

به کمک Active Unformat ، شما می توانید تمامی اطلاعات حذف شده تان را از هارد دیسک فعلی و یا انواع دیسک های دیگر بازیابی نمایید. Active Unformat می تواند تمامی داده های فلش دیسک ها ، مموری کارت ها ، هارد های اکسترنال و … را بعد از یک فرمت کامل هم بازیابی نماید ! این نرم افزار با دارا بودن رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد ، یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به شمار می آید. به طور کلی می توان گفت Active Unformat عمیق ترین شیوه بازیابی اطلاعات و پارتیشن های پاک شده شما است ، بنابراین در صورتی که تا به حال روش های مختلفی را برای بازیابی اطلاعاتتان امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اید ، Active Unformat می تواند آخرین شانس شما به شمار بیاید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Active Unformat را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Active Unformat Professional :

– پشتیبانی از فایل فرمت های سیستمی exFAT, Apple HFS+ & Linux ExtFS

– پشتیبانی کامل از انواع هارد دیسک ها با حجم های گوناگون بدون محدودیت

– امکان بازیابی حرفه ای انواع فایل ها و فولدرهای حذف شده از انواع دیسک ها

– بازیابی داده ها از انواع فرمت های NTFS, FAT32, FAT

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا و آسان

– پشتیبانی از انواع دستگاه های متصل شده با USB

– پشتیبانی از انواع فلش دیسک ها ، مموری کارت ها ، دوربین های دیجیتال ، موزیک پلیرها و …

– پشتیبانی از انواع هارد دیسک های ATA, SCSI, SATA, SSD و SAS

– بازیابی کامل اطلاعات حذف شده از انواع دیسک های فرمت شده

– بازیابی کامل پارتیشن های پاک شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 177 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR