دانلود F-Secure KEY 4.3.137 – مدیریت و تولید پسوردهای قدرتمند

دانلود F-Secure KEY 4.2.104 - مدیریت و تولید پسوردهای قدرتمند

 

دانلود F-Secure KEY

| نرم افزار تولید پسوردهای قدرتمند |

 

F-Secure KEY 4.3.137 نام نرم افزاری جدید به منظور ایجاد پسوردهایی قدرتمند است. در صورتی که نیاز دارید برای پسورد ورود به حساب های کاربری مختلف ، پسوردهایی قدرتمند ، منحصر به فرد و بسیار پیچیده ایجاد کنید ، پیشنهاد ما این است که نرم افزار F-Secure KEY را از دست ندهید ! به کمک F-Secure KEY می توانید پسوردهایی پیچیده را برای انواع حساب های خود تعریف کرده و آنان را در محلی امن نگهداری کنید. از این پس دیگر هیچ یک از رمزهای عبور خود را فراموش نخواهید کرد ، چرا که آنان را در محلی امن و بسیار معتبر نگهداری می کنید.

F-Secure KEY می تواند تمامی پسوردهای مربوط به ایمیل ، پین کد ها ، مشخصات بانکی و … را در محلی امن نگهداری کند تا دیگر هیچ نگرانی بابت هک شدن حساب های کاربری خود نداشته باشید. اگر در تعریف پسورد برای حساب های آنلاین مردد هستید و فکر میکنید پسورد فعلی تان از امنیت پایینی برخوردار است ، پیشنهاد ما این است که با استفاده از F-Secure KEY ، پسوردهایی منحصر به فرد و قوی را تولید کنید و از آنان برای ورود به حساب های کاربری تان استفاده کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار F-Secure KEY را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار F-Secure KEY :

– قابلیت نگهداری تمامی مشخصات مربوط به ایمیل ها ، اطلاعات مهم بانکی ، پین کد ها و… در محلی امن

– امکان تولید پسوردهایی قدرتمند و پیچیده

– امکان دسترسی آسان به پسوردهای نگهداری شده در انواع پلت فرم ها از قبیل : ویندوز ، مک ، اندروید

– قابلیت Auto-Fill برای پسوردهای شما

– رمزگذاری بسیار قدرتمند و حرفه ای ، بدون نگرانی از امنیت داده های وارد شده به محیط نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR