دانلود بازی Habitat برای PC

دانلود بازی Habitat برای PC

 

دانلود بازی Habitat برای کامپیوتر

| بازی ساخت زیستگاه برای سکونت زمینیان |

| نسخه PLAZA |

 

Habitat بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Versus Evil ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اکنون سرنوشت زمین فرا رسیده است و انسان می بایست برای نجات نسل خود ، از تمامی منابع موجود و در دسترس به ساختن یک ایستگاه جدید برای سکونت در فضا فکر کند. شما مانده اید و مجموعه ای از زباله ها و پس مانده های ساخت بشر ، که می بایست از همین ها برای نجات نسل انسان ها کمک بگیرید ! زیستگاه های فضایی را بسازید ، آنان را کنترل کنید و قابلیت ها و امکانات آنان را ارتقا دهید تا شرایط زندگی در آن محیا شود.

محیطی با گرانش صفر در این بازی شبیه سازی شده است که شما و تیم مهندسی تان در هوا معلق هستید و می بایست با بهره گیری از دانش و نهایت توان خود ، زیستگاه هایی امن را برای انسان بسازید. یاد بگیرید که چگونه اجسام معلق در فضا را مورد استفاده مجدد قرار داده و محیط را از آنان تمیز کنید. شما در این ایستگاه های زیستی می توانید محلی مناسب را برای ادامه حیات تشکیل دهید و در صورت وقوع تهدیدات فضایی ، برای زنده ماندن در تلاش باشید و با استفاده از اسلحه ها و مشوک های مرگبار ، به این هدف دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Habitat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Habitat1 Habitat2

 

Habitat3 Habitat4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows 7
Processor: 2 Ghz Processor
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: Intel Hd3000, Nvidia Geforce Gt8600 Or Equivalent
Directx: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

Os: Windows 7
Processor: 3 Ghz Processor
Memory: 3 Gb Ram
Graphics: Nvidia® Geforce® Gtx 550 Ti 1gb Ram Or Or Ati™ Radeon™ Hd 6xxx Or Higher
Directx: Version 9.0c

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.22 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR