دانلود 8GadgetPack 37.0 – استفاده از گدجت ها در ویندوز

دانلود 8GadgetPack 22.0 - استفاده از گدجت ها در ویندوز

 

دانلود 8GadgetPack

| استفاده از گدجت ها در ویندوز |

 

8GadgetPack 37.0 نام نرم افزاری است که امکان استفاده از گدجت ها را در Windows 7/8/8.1/10 برای شما فراهم می کند. گدجت ها مجموعه ابزارهایی هستند که در هنگام عرضه ویندوز 7 در دسترس کاربران قرار گرفت ، قابلیتی که به کمک آن کاربران می توانند به ابزارهای دلخوهشان در نمایی زیبا و سریع تر در محیط دسکتاپ دسترسی پیدا کنند. گدجت ها به شما این امکان را می دهند که بتوانید اطلاعاتی نظیر وضعیت مصرف پردازنده و رم ، وضعیت آب هوا ، اطلاعات سخت افزاری ، ساعت جهانی ، دمای لپ تاپ ، وضعیت باطری و … را در قالب گدجت هایی زیبا بر روی دسکتاپ مشاهده کنید.

8GadgetPack شامل مجموعه ای از زیباترین گدجت ها متناسب با کاربردهای گوناگون است. امروزه بسیاری از ویدجت ها در هوم اسکرین گوشی های اندرویدی به کار رفته و برای پیش بینی وضعیت آب و هوا و نمایش ساعت از آنان استفاده می شود. به کمک 8GadgetPack می توانید گدجت های بسیار زیبایی را به محیط دسکتاپ ویندوز های 7 ، 8 ، 8.1 و 10 اضافه کرده و بدین ترتیب از قابلیت های آنان بهرمند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 8GadgetPack را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 8GadgetPack :

– دارا بودن گدجت های پیشرفته و زیبا برای دسکتاپ ویندوز

– زیباسازی محیط دسکتاپ با گدجت های زیبا

– فعال سازی قابلیت استفاده از گدجت ها در ویندوزهای جدید

 



مهرگان آی‌تی


Gadgets included:

7 Sidebar, Agenda All CPU Meter, App Launcher, Calendar, Clipboarder, Chameleon Weather, Clock. Control System, CPU Meter, Currency, Currency Meter, Custom Calendar, Desktop Feed Reader. Digiclock, DriveInfo, Drives Monitor, Drives Meter, Feed Headlines, FlipClock, Glass Calendar. Glassy CPU Monitor, GPU Meter, Google Mail, Hermes (RSS Reader), HUD Time, Launch Control. MiniRadio, Multi Meter, My Weather, Network Meter, Network Monitor II, Picture Puzzle. POP3 Mail Checker, Power Status, Recycle Bin, Remove Drive Safely, searchALL Gadget. ShutdownRestart, Slide Show, Sticky Notes Online, Stock Meter, System Monitor II, Top Five. Top Process Monitor, tweetz, Unit Converter, Volume Control, WeatherCenter. Weather Meter, Windows Live Calendar Gadget, YouTube Viewer.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR