دانلود Drive SnapShot 1.50.0.1018 + Portable – تهیه بک آپ از هارد

دانلود Drive SnapShot 1.48.0.18865 + Portable - تهیه بک آپ از هارد

 

دانلود Drive SnapShot

| نرم افزار تهیه بک آپ از هارد |

 

Drive SnapShot 1.50.0.1018 + Portableنام نرم افزاری جدید و بسیار حرفه ای در زمینه تهیه بک آپ از هارد دیسک است. به کمک Drive SnapShot شما می توانید یک فایل ایمیج از کل سیستم عامل ، نرم افزارهای نصب شده ، داده ها و … تهیه کنید. تمامی این فعالیت ها می تواند به سادگی و در پس زمینه ویندوز انجام گیرد و در حالی که شما در حال کار با کامپیوتر و انجام فعالیت های روزانه هستید. Drive Snapshot قادر است یک بک آپ کامل از هارد دیسک و یا پارتیشن های شما تهیه کنید ، همچنین این نرم افزار می تواند یک فایل ایمیج از کل سیستم برایتان آماده کند.

در صورتی که به هر دلیلی کامپیوتر شما و وضعیت کارکرد نرمال آن با مشکل مواجه شود ، شما می توانید در دقایقی کوتاه ، آن را به وضعیت قبل بازگردانید. این فعالیت به سادگی توسط Drive Snapshot قابل انجام دادن است. فایل ایمیج تهیه شده از کل سیستم می تواند مجازی سازی شده و فرآیند بازگردانی آن آغاز شود. این نرم افزار می تواند یک نسخه پشتیبان از کلیه فایل ها و تنظیمات سیستم را در مدتی بسیار کوتاه برایتان تهیه کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Drive SnapShot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Drive SnapShot :

– ساخت دیسک ایمیج در محیط ویندوز

– عدم نیاز به ریبوت به محیط داس

– امکان تهیه بک آپ در پس زمینه محیط ویندوز

– سادگی در استفاده و تهیه تک فایل از بک آپ سیستمی

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های FAT16, FAT32, NTFS

– بازگردانی کامل و بایت به بایت مطابق با فرآیند بک آپ گیری

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و یک نام دلخواه را در قسمت Name وارد و بر روی Generate کلیک کنید
– از لایسنس ساخته شده در قسمت License details برای فعال کردن برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR