دانلود بازی Heli Runner 1.0 – کنترل هلیکوپتر برای اندروید

دانلود بازی Heli Runner 1.0 - کنترل هلیکوپتر برای اندروید

 

دانلود بازی Heli Runner برای اندروید

| بازی کنترل هلیکوپتر برای اندروید |

 

Heli Runner 1.0 بازی جدیدی در سبک بازی محبوب Line Runner برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در این بازی شما می بایست تنها با استفاده از 2 انگشت خود به کنترل هلیکوپتر کوچک بپردازید و با آن اتومبیل ها و وسایل نقلیه بر روی زمین را بردارید ! حال که با هلیکوپتر ، اتومبیل مورد نظر را در هوا به پرواز درآورده اید می بایست برای کسب امتیازات بیشتر ، از ابرهای موجود در مسیر دوری کرده و از برخورد به آنان بپرهیزید.

محیط گرافیکی این بازی بسیار ساده و دوست داشتنی طراحی شده است و تمامی فعالیت های مبتنی بر فیزیک انجام می گیرند ، 9 مدل مختلف از وسایل نقلیه در 5 مرحله مختلف از بازی با تعریف ابرهایی با اشکال مختلف از جمله مواردی هستند که جذابیت خاصی را به محیط بازی اضافه می کنند. نحوه انجام این بازی بدین صورت است که شما تنها با استفاده از دو دکمه لمسی تعبیه شده بر روی صفحه بازی می توانید برای حرکت و برداشتن خودورها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Heli Runner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Heli Runner1 Heli Runner2 Heli Runner3 Heli Runner4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR