دانلود Picture Instruments Color Cone 1.1 – نرم افزار اصلاح تصاویر

دانلود Picture Instruments Color Cone 1.1 - نرم افزار اصلاح تصاویر

 

دانلود Picture Instruments Color Cone

| نرم افزار اصلاح تصاویر |

 

Picture Instruments Color Cone 1.1 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای ، به منظور تغییر و ویرایش و اصلاحات در تصاویر شماست. مفهومی جدید که با ایجاد جلوه های فوق العاده زیبا و چشم گیر در تصاویر ، ایرادات آنان را از بین می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است نتایجی خارق العاده را با تنها چند کلیک ساده برای شما و تصاویر مورد علاقه تان به ارمغان بیاورد. این نرم افزار مبتنی بر مدل رنگ HCL است ؛ این مدل رنگ به اندازه مدل رنگ HSV مشهور و گسترده نیست ، اما از طرفی ویرایش تصاویر در این محیط بسیار لذت بخش تر و آسان تر خواهد بود. این مدل رنگ امکانات گسترده ای را در زمینه کار با بخش های برجسته و یا سایه ها در جلوه های بصری در اختیارتان قرار می دهد.

به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی تصاویر خود را وارد محیط نرم افزار کرده و یا حتی با عمل Copy/Paste از کلیپ برود ، تصویر مورد نظرتان را فراخوانی نمایید ، برای ساخت و یا اصلاح رنگ ها در تصاویر شما می توانید چند نقطه را تعریف کنید و با استفاده از ابزارهای ویرایشی در دسترس ، نتایجی بی نظیر را در خروجی مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Picture Instruments Color Cone را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Picture Instruments Color Cone :

– ساخت نما و مناظر دیدنی و چشن گیر

– اصلاحات رنگی

– دارا بودن Color Warp

– دارا بودن درجه بندی رنگ برای فیلم ها

– امکانات گسترده در ویرایش عکس ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR