دانلود 3DP Chip 15.12 – نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری کامپیوتر

دانلود 3DP Chip 15.12 - نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری کامپیوتر

 

دانلود 3DP Chip

| نرم افزار نمایش مشخصات سخت افزاری کامپیوتر |

 

3DP Chip 15.12 نام نرم افزاری است که به صورت اتوماتیک ، مشخصات قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما را از قبیل پردازنده ، مادربرد ، کارت گرافیک ، رم ، کارت صدا و … را به نمایش می گذارد. شما به سادگی می توانید هریک از ویژگی های نمایش داده شده را با یک کلیک در کلیپ بورد خود ذخیره و آن را در جای دیگر Paste کنید. در صورتی که کامپیوتر شما به شبکه اینترنت متصل است ، به سادگی می توانید با یک کلیک ، به صفحه سازنده سخت افزار مورد نظر مراجعه کرده و آخرین ورژن درایور عرضه شده برای آن را دانلود کنید.

3DP Chip به شما این قابلیت را می دهد که تمامی جزئیات مرتبط با سخت افزارهای سیستم را مشاهده کنید و به طور کلی اطلاعات جامع را از آنان کسب کنید. در صورت تمایل می توانید با چند کلیک آسان و ساده ، اقدام به دانلود آخرین درایورهای موجود کنید. به طور کلی این نرم افزار جزئیاتی کامل و جامع از انواع سخت افزارها از قبیل CPU, MOBO, Graphic Card, Sound Card و Ethernet Card را برایتان به نمایش می گذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 3DP Chip را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 3DP Chip :

– امکان نمایش مشخصات دقیق پدازنده و وضعیت کارکرد آن

– امکان نمایش مشخصات هارد دیسک ، شرکت سازنده و …

– امکان نمایش دقیق مشخصات رم

– نمایش اطلاعات مرتبط با مادربرد ، شرکت سازنده ، مدل و…

– امکان به روز رسانی سریع درایورها با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR