دانلود بازی Splash Cars 1.5.09 – ماشین های رنگ پاش برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Splash Cars 1.0 - ماشین های رنگ پاش برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Splash Cars برای اندروید

| بازی ماشین های رنگ پاش برای اندروید |

 

Splash Cars 1.5.09 نام یک بازی زیبا با ایده ای جدید و ابتکارانه برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا از اینکه همه چیز را خاکستری ببینید خسته شده اید؟ تمام دنیا را با رانندگی های خودتان رنگ کنید ! رانندگی ماشین های رنگ پاش دقیقاً همان چیزی است که انتظار آن را داشته اید ! در بازی ماشین های رنگ پاش ، شما می توانید تنها با هدایت خودرویتان ، جاده ها را رنگ آمیزی کنید ، البته همه از این موضوع خوششان نخواهد آمد ! به عنوان مثال پلیس ها در حال گشت زنی در شهر هستند و در صورت دیدن این کار شما را تعقیب خواهند کرد.

حال این وظیفه شماست که از تعقیب و گریز به خوبی فرار کنید و تا می توانید بخش های مختلف را رنگ آمیزی کنید و هنر خود را به نمایش بگذارید. شما آزاد هستید که بخش های مختلف محیط را با خودرویتان رنگ آمیزی کنید ، شما حتی در انتخاب نوع و رنگ خودروها نیز حق انتخاب دارید ! هم اکنون می توانید بازی Splash Cars را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Splash Cars1 Splash Cars2 Splash Cars3Splash Cars4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR