دانلود بازی MiniDrivers 7.1 – راننده های کوچک برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی MiniDrivers 7.0 - راننده های کوچک برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی MiniDrivers برای اندروید

| بازی راننده های کوچک برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

MiniDrivers 7.1 نام بازی جدید در سبک سری بازی های رانندگی و مسابقات اتومبیل رانی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. دیوانه ترین شیوه مسابقات اتومبیل رانی اکنون در بازی MiniDrivers در دستان شماست ! اکنون وقت آن است که با رقبای خود وارد یک مسابقه چالش بر انگیز شده و با مهارت های خودتان ، آنان را در پشت سر خود جای بگذارید. در این بازی شما می توانید با استفاده از مهارت ها و قدرت های ویژه رانندگی خود ، بسیاری از رقبا را نابود کنید و از آنان جلو بزنید. در حال انجام بازی به صورت تورنمنت ، شما می توانید خود را به عنوان بهترین راننده اثبات کنید ، همچنین امکان انجام بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

آیا دوست دارید که یک بازی مسابقه ای جدید ، تحولی جدید را بسیار متفاوت تر از تجربیات گذشته شما در بازی های اندرویدی برایتان به تصویر بکشد؟ در بازی مینی درایور ، شما به عنوان راننده خودروهایی مشابه با فرمول 1 به صورت کوچک ، دوست داشتنی و با گرافیک و وضوح بی نظیر ، می توانید برای رسیدن به نقطه پایان با رقبای خود وارد جنگ شده و با ابزارهایتان آنان را از پیش رو بردارید. هم اکنون می توانید بازی MiniDrivers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MiniDrivers1 MiniDrivers2 MiniDrivers3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19.7 + 27.8 + 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR