دانلود بازی ایرانی جدول مدرن برای اندروید

دانلود بازی ایرانی جدول مدرن برای اندروید

 

دانلود بازی جدول مدرن برای اندروید

| بازی ایرانی و فکری جدول مدرن برای اندروید |

 

جدول مدرن نام یک بازی جدید ، ایرانی و فکری برای آن دسته از طرفداران پر و پا قرص حل جدول است ! حل جدول همواره یکی از سرگرمی هایی است که افراد برای افزایش اطلاعات عمومی در اوقات فراغت انجام می دهند ، امروزه دیگر کاربرد جدول از پشت مجلات و روزنامه ها ، به دستگاه های هوشمند راه پیدا کرده است. چه بسا که هم اکنون می توانیم این مژده را به شما کاربران فارسی زبان بدهیم که از این به بعد می توانید همواره یک جدول حل نشده را در جیب شلوار خو دبه همراه داشته باشید ! کاغذ و قلم را فراموش کنید ؛ جدول مدرن نسخه ای از یک جدول فارسی و ارکترونیکی است که بر روی گوشی و تبلت اندرویدی شما نصب می شود و همواره به همراه شماست !

بازی جدول مدرن در مجموع دارای بیش از 750 جدول مختلف با موضوعات عمومی و یا دسته بندی های منحصر به فرد است که می توانید برای آغاز بازی ، آنان را انتخاب کنید. این بازی دارای قابلیت انجام به صورت آنلاین است و هر هفته بالاترین رتبه ها در حل جداول به شما نمایش داده می شود ، محیط این بازی کاملا وطنی و فارسی بوده و با یک گرافیک جذاب و دوست داشتنی با ترکیب موزیک پس زمینه آرام بخش خود ، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. هم اکنون می توانید بازی Tom & Jerry را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Jadval1 Jadval2 Jadval3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR