دانلود AKVIS HDRFactory 5.0.754 x86/x64 – ساخت تصاویر HDR

دانلود AKVIS HDRFactory 5.0.754 x86/x64 - ساخت تصاویر HDR

 

دانلود AKVIS HDRFactory

| نرم افزار ساخت تصاویر HDR |

 

AKVIS HDRFactory 5.0.754 x86/x64 نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه ساخت تصاویر HDR و همچنین اصلاح ایرادات موجود در عکس ها است. تصاویر HDR ، گونه ای از تصاویر زیبا و بسیار روشن با ترکیب رنگی بسیار زیبا هستند که به احتمال زیاد ، تعداد بسیاری از آنان را تا به امروز دیده اید ؛ اما شاید برایتا سوال بوده باشد که اینگونه تصاویر را چگونه تهیه می کنند؟ این نرم افزار به منظور تهیه تصاویر HDR ، مجموعه ای از اشیا را از یک تصویر با هم ترکیب می کند تا بخش مورد نظر را با افکت HDR زیباسازی کند. در حالت عادی تصاویری را که با دوربین های خود تهیه می کنید ، در طیف رنگی متوسط مشاهده خواهید کرد ، اما به کمک تکنولوژی به کار رفته در نرم افزار AKVIS HDRFactory ، می توانید طیف رنگی خارق العاده ای را به تصاویر خود ببخشید تا به گونه ای معرکه دیده شوند !

نام این نرم افزار در واقع توصیف گر عملکرد اصلی آن است ، کارگاه واقعی HDRFactory ابزاری بسیار مناسب برای تولید تصاویر HDR جذاب می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر خود را به گونه ای بسیار زیباتر و خارج از تصورات هنری جلوه دهید و با افکت هایی منحصر به فرد ، هریک از تصاویرتان را زیباسازی کنید. امکان ساخت این دسته از تصاویر در زمانی که شما از یک محیط در رنگ های مختلف تصویر ندارید بسیار کاربردی است ، تنها کافیست تصویر خود را به AKVIS HDRFactory وارد کنید و باقی کارها را به آن بسپارید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AKVIS HDRFactory را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AKVIS HDRFactory :

– دارا بودن قابلیت انعطاف پذیری بسیار عالی و کیفیتی فوق العاده تر بالاتر در مقایسه با نرم افزارهای مشابه

– الگوریتم منحصر به فرد جهت تولید تصاویر HDR

– دارا بودن ابزارهای ویرایش یبرای تصاویر

– امکانات اصلاح تصاویر

– دارا بودن قابلیت پشتیبانی از تصاویر RAW

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 + 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR