دانلود DVD Author Plus 3.14 – نرم افزار رایت و ایمیج گیری از CD/DVD

دانلود DVD Author Plus 3.14 - نرم افزار رایت و ایمیج گیری از CD/DVD

 

دانلود DVD Author Plus

| نرم افزار رایت و ایمیج گیری از CD/DVD |

 

DVD Author Plus 3.14 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند در زمینه رایت دیسک های دیتای CD/DVD ، دیسک های ویدیویی DVD و همچنین ایمیج گیری از انواع دیسک های CD/DVD است. هدف اصلی از توسعه نرم افزار DVD Author Plus ، رایت دیسک های دی وی دی ویدیویی جهت تماشا در DVD Player های خانگی بوده است ، این نرم افزار می تواند انواع دیسک های DVD Video را بخواند و آنان را تبدیل کند ، از جمله آنان می توان به مواردی همچون PAL و NTSC اشاره کرد ، به کمک این نرم افزار شما همچنین می توانید نسبت تصویر ویدیوی در حال پخش را تغییر دهید و از یا متناسب با نیاز خود ، یک کپی کامل از دیسک CD/DVD تهیه کنید.

DVD Author Plus قادر است دیسک های DVD/CD را به گونه ای رایت کند که مجدداً در زمان های بعدی قابل استفاده و یا رایت دیتا باشند ، همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار بک آپ های ایمیج ISO را از دیسک ها تهیه کنید و یا ایمیج های خود را بر روی دیسک ها رایت کنید. DVD Author Plus با پشتیبانی کامل از CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD + R, DVD-RW, DVD + RW, DVD-RAM, DVD-R Dual Layer و DVD + R Double Layer یکی از مناسب ترین ابزارها جهت کار با انواع دیسک های CD/DVD به شمار می رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DVD Author Plus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AHD Subtitles Maker Professional :

– امکان ویرایش زیرنویس ها با فرمت های مختلف

– قابلیت آغاز یک پروژه ترجمه در زمانی کوتاه

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های زیرنویس های رایج

– امکان تنظیم رنگ ، فونت ، نوع قلم و …

– امکان زمان بندی دقیق هر خط از ترجمه ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR