دانلود CodeLobster PHP Edition Pro 5.15.0 + Portable – کد نویسی PHP

دانلود CodeLobster PHP Edition Pro 5.8.1 + Portable - کد نویسی PHP

 

دانلود CodeLobster PHP Edition Pro

| نرم افزار کد نویسی PHP |

 

CodeLobster PHP Edition Pro 5.15.0 + Portable نام نرم افزاری با هدف فراهم سازی ابزاری بسیار حرفه ای در زمینه توسعه وب سایت های مبتنی بر زبان برنامه نویسی PHP است. در حال حاضر ، این نرم افزار مجموعه ای کامل از ابزارهای استاندارد برای تولید و عیب یابی برنامه نویسی به زبان PHP را داراست ، این نرم افزار با پشتیبانی کامل از انواع زبان های برنامه نویسی PHP, HTML, JavaScript, CSS ، قابلیت های لایت کدهای شاخص را فراهم می آورد و همچنین با فراهم سازی ویژگی AutoComplete ، امکان کدنویسی HTML را بسیار ساده و سریع تر فراهم می آورد.

از آنجا که زبان برنامه نویسی PHP وابستگی بسیاری به HTML دارد ، نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro تأکید فراوانی در بهینه سازی روند کدنویسی HTML داشته است که از جمله آنان می توان به HTML Inspector اشاره کرد. در کنار این ها نباید قابلیت های عیب یابی در زبان های CSS و کدهای PHP را نیز فراموش کرد ؛ ویژگی PHP Debugger برنامه نویس را قادر می سازد در طول فرآیند کدنویسی و توسعه صفحات وب ، به طور همزمان از اشکالات موجود در کدها مطلع شده و آنان را اصلاح کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CodeLobster PHP Edition Pro :

– قابلیت های لایت سینتکس های PHP, HTML, JavaScript, CSS

– پشتیبانی از تکمیل خودکار کدهای HTML

– دارا بودن Inspector برای کدهای HTML, PHP و CSS

– دارا بودن عیب یابی PHP

– دارا بودن SQL AutoComplete

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 + 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR