دانلود MacheteSoft Machete 5.1.33 + Portable – ویرایش صوت و ویدیو

دانلود MacheteSoft Machete 4.4 Build 11 + Portable - ویرایش صوت و ویدیو

 

دانلود MacheteSoft Machete

| نرم افزار ویرایش صوت و ویدیو |

 

MacheteSoft Machete 5.1.33 + Portable نام یک نرم افزار کاربردی و بسیار حرفه ای ، در زمینه پخش و همچنین ویرایش فایل های صوتی و تصویری است. در حال حاضر ، این نرم افزار میت واند انواع فایل های صوتی و ویدیویی شما را در انواع فرمت های VI, FLV, WMV, 3GP, 3G2, MKV, MP4, MOV, WMA, MP3 و WAV پخش و یا ویرایش نماید. این نرم افزار با به روز رسانی های مداوم ، قصد دارد در نسخه های آینده ، فرمت هایی کامل تر و رایج تری را به فانکشن های این نرم افزار نیز اضافه کند.

برای کار با نرم افزار Machete و ویرایش فرمت های ویدیویی با آن ، شما نیازمند دانشی خاص نیستید ، هر کاربری با هر میزان دانش کامپیوتری میتواند با این نرم افزار به خوبی کار کند و نیازهای خود را برطرف نماید. این نرم افزار با یک رابط کاربری بسیار زیبا و ساده ، به شما این امکان را می دهد که فایل های ویدیویی تان را تکه تکه کرده و به بخش هایی کوچک تر تبدیل کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، امکان ویرایش فرمت های ویدیویی و صوتی بدون نیاز به انکودینگ مجدد آن هاست ؛ بدین ترتیب شما می توانید ویدیوها و موزیک های مورد نظرتان را بدون هیچگونه افت کیفیتی ویرایش نمایید و سریعاً از آنان خروجی تهیه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MacheteSoft Machete را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MacheteSoft Machete :

– قابلیت پخش انواع فرمت ها از قبیل AVI, WMV, MKV, 3GP, 3G2, MP4, MOV, WMA, MP3, WAV, FLV

– امکان ویرایش سریع و ساده فرمت های صوتی و ویدیویی

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها

– امکان برش و تکه تکه کردن فایل های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6/2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR