دانلود بازی پلنگ صورتی Pink Panther برای اندروید

دانلود بازی پلنگ صورتی Pink Panther برای اندروید

 

دانلود بازی پلنگ صورتی برای اندروید

| بازی خاطره انگیز پلنگ صورتی پلی استیشن 1 برای اندروید |

 

پلنگ صورتی Pink Panther نام یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی افراد متولد دهه های 60 و 70 است ؛ در واقع پلنگ صورتی نام یک سریال کارتونی ساخته شده از سوی کمپانی دپاتی و فرلنگ اینترپرایزز بوده است که طرفداران بسیار بسیار زیادی را از سرتاسر دنیا متوجه خود ساخت ، یک پلنگ صورتی به عنوان کاراکتر جالب و دوست داشتنی این سریال کارتونی ، در قسمت های مختلف این کارتون جالب و دوست داشتنی نقش آفرینی می کند. اگر شما هم از گیمرهای قدیمی کنسول بازی پلی استیشن 1 بوده باشید ، به احتمال زیاد با بازی پلنگ صورتی کاملاً اشنایی دارید ! یک بازی ماجرایی و بسیار خاطره انگیز برای بسیاری از گیمرهای کنسول دوست داشتنی PlayStation 1 ؛ مخصوصا برای اعضای تیم یاس دانلود ! تقریبا کمتر کاربری را می توان یافت که با این کاراکتر دوست داشتنی آشنایی نداشته باشد ؛ از این رو تصمیم گرفته ایم بازی محبوب پلنگ صورتی Pink Panter را برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر کنیم.

بازی پلنگ صورتی ، در دهه گذشته به یکی از محبوب ترین بازی های کنسول پلی استیشن 1 تبدیل شد ، چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی پلنگ صورتی را در خدمت شما کاربران عزیز قرار دادیم که تنها در وب سایت فارسی یاس دانلود با بازدید نزدیک به 100 هزار نفری شما کاربران عزیز ، به یکی از پربازدیدترین مطالب وب سایت تبدیل شد. اکنون می توانیم این مژده را به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی بدهیم که حال شما نیز قادر هستید این بازی خاطره انگیز و بسیار زیبا را که در گذشته در پلی استیشن 1 بازی می کردید را در گوشی های اندرویدی خود انجام دهید ! تمامی مراحل و محیط گرافیکی بازی ، از نسخه پلی استیشن آن به نسخه اندروید پورت شده است و می تواند مروری هیجان انگیز به خاطرات گذشته و دوران کودکی بسیاری از شما باشد. هم اکنون می توانید بازی Pink Panther را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pink Panther1 Pink Panther2

 

Pink Panther3 Pink Panther4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR