دانلود Tapatalk 6.1.5 – نرم افزار مشاهده و مدیریت انجمن ها برای اندروید

دانلود Tapatalk 5.4.5 - نرم افزار مشاهده و مدیریت انجمن ها برای اندروید

 

دانلود Tapatalk

| نرم افزار مشاهده و مدیریت انجمن ها برای اندروید |

نسخه Full Unlocked

 

Tapatalk 6.1.5 نام جدیدترین ورژن از نرم افزار رسمی تاپاتاک ، به منظور مدیریت و مشاهده آسان انجمن های گفتگو در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. توسط نرم افزار تاپاتاک ، می توانید به 50 هزار جامعه گفتگو و یا انجمن های گفتگوی فارسی و خارجی دسترسی داشته باشید ؛ به کمک نرم افزار تاپاتاک ، شما کاربران می توانید نام انجمن گفتگوی مورد نظرتان را در بخش جستجو وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. با این کار شما می توانید در بحث ها و گفتگوهای موجود در انواع فروم ها شرکت کرده و با کاربران به تبادل نظر بپردازید. این نسخه از نرم افزار تاپاتاک که هم اکنون در اختیار شما قرار می دهیم ، در واقع نسخه VIP/Full Unlocked نرم افزار تاپاتاک است که به طور کامل و بدون محدودیت برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده گردیده است.

به کمک Tapatalk دیگر هیچ گاه ارتباط آنلاین خود را با انجمن گفتگوی مورد علاقه تان قطع نخواهید کرد و همواره از جدیدترین رخدادها در آن مطلع می شوید. این نرم افزار با سرعت بسیار بالای خود ، به شما این امکان را می دهد که با یک جستجوی ساده ، به بیش از 50 هزار انجمن گفتگوی اینترنتی دسترسی پیدا کرده و در آنان ثبت نام کنید و یا در صورت دارا بودن حساب ، به حساب کاربری خود وارد شوید و در بحث ها و گفتگو ها شرکت کنید. تاپاتاگ به شما این قابلیت را می دهد که با اعضای انجمن ها ارتباط عمومی و یا خصوصی برقرار کنید ، در واقع Tapatalk شیوه ای مدرن و بسیار حرفه ای ، برای وبگردی در میان صفحات انجمن های گفتگو می باشد که تحولی عظیم در کارکرد انجمن های گفتگو را پدید آورده است. هم اکنون می توانید نرم افزار Tapatalk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tapatalk1 Tapatalk2 Tapatalk3 Tapatalk4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR