دانلود PanoramaStudio Pro 3.6.4.340 + Portable – ساخت تصاویر پانوراما و 360 درجه

دانلود PanoramaStudio Pro 3.5.7.327 + Portable - ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود PanoramaStudio Pro

| نرم افزار ساخت تصاویر پانوراما و 360 درجه |

 

PanoramaStudio Pro 3.6.4.340 + Portable نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت تصاویر پانوراما و 360 درجه و کروی است. PanoramaStudio Pro یک روش کامل و حرفه ای شامل ابزارهایی برای طراحی تصاویر پانوراما است ، علاوه بر امکانات وسیع در زمینه ساخت عکس های پانوراما ، این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پانوراماهای مورد نظر خود را با چشم اندازی بسیار گسترده حتی در اندازه های گیگاپیکسل نیز ایجاد نمایید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و یوزر فرندلی ، به شما امکان پیش نمایش پانوراماهای طراحی شده را در نماهای 2 بعدی و 3 بعدی می دهد.

در صورتی که عبارت پانوراما را در ویکیپدیا جستجو کنید ، به تعریفی مختصر و مفید از آن دست پیدا می کنید : به هر گونه دورنمای وسیع سراسری از یک فضا، سَراسَرنَما یا پانوراما گفته می‌شود ؛ در واقع تصاویر پانوراما ، ترکیبی هنرمندانه از مجموعه ای از تصاویر متصل به همدیگر است که نمایی وسیع و 360 درجه رو پوشش می دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان تبدیل تصاویر پانوراما ، به تورهای مجازی ، فایل های فلش و یا جاوا است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PanoramaStudio Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PanoramaStudio Pro :

– دارا بودن محیط کاربری ساده و یوزر فرندلی با قابلیت پیش نمایش طرح ها در نمای 2 بعدی و 3 بعدی

– ساخت پانورامای تک و یا چند ردیفی و یا کروی

– قابلیت ترکیب بدون درز از مجموعه ای از تصاویر برای ساخت پانوراما

– امکان تغییر دستی هریک از قدم های ساخت پانوراما

– امکان تبدیل پانوراما به تورهای مجازی ، جاوا و یا فلش

– امکان تبدیل پانوراما به اسکرین سیور و یا وب سایت های تور مجازی

– موتور رندرینگ فوق العاده قدرتمند برای تولید پانوراهای بسیار با کیفیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36/24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR