آموزش نصب یک برنامه برای دو یا چند بار در اندروید – APKTool Material 2.5

آموزش نصب یک برنامه برای دو یا چند بار در اندروید - APKTool Material 2.5

 

دانلود APKTool Material

| آموزش نصب همزمان یک برنامه برای دو یا چند بار در اندروید |

 

APKTool Material 2.5 نام نرم افزاری است که به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی اجازه می دهد یک نرم افزار یا بازی را برای دو یا چند بار به صورت متعدد نصب کنید ! در واقع این شیوه در میان کاربران با نام کلون کردن نرم افزارها و بازی های شناخته می شود ، شما می توانید با ساختن نسخه کلون از اپلیکیشن های اندرویدی ، آنان را هرچندبار که خواستید در گوشی های خود نصب کنید. در اندروید به شما اجازه داده می شود هر اپلیکیشن را فقط یک بار بر روی گوشی های خود نصب کنید ، برای آن که یک نرم افزار یا بازی ، به تعداد دفعات دلخواه شما قابلیت نصب داشته باشد ، می بایست نام پکیج های متفاوتی داشته باشد.

APKTool Material به شما این امکان را می دهد که ضمن تغییر دادن نام پکیج ، نرم افزارها و بازی های مورد نظرتان را ، به تعداد دفعات دلخواه بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، به شما کاربران آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از نرم افزار APKTool Material ، نسخه هایی کلون شده از نرم افزارها و بازی هایتان را بسازید. کاربرد این نرم افزار در این است که شما می توانید با نصب چندین بازی کلش آف کلنز ، با اکانت های مختلف به بازی مشغول باشید ؛ از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان استفاده اپلیکیشن هایی نظیر تلگرام ، با شماره تلفن های مختلف در یک دستگاه به طور همزمان اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار APKTool Material را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار APKTool Material :

– دارا بودن قابلیت دی کامپایل و یا کامپایل اپلیکیشن های APK

– قابلیت ساین کردن اپلیکیشن ها در حین کامپایل کردن

– قابلیت تغییر دادن آی دی پکیج ها

– قابلیت دستکاری ویژگی های نرم افزارها و بازی های APK

– امکان ساخت نسخه کلون از نرم افزارها و بازی ها

 

آموزش :

 

1) نرم افزار را دانلود و اجرا کنید.

2) به تب Clone رفته و کلیک کردن بر روی Open ، فایل APK اپلیکیشن مورد نظرتان را فراخوانی کنید.

3) در کادرهای Package ID و Application Name ، مقادیری دلخواه وارد کرده و با کلیک کردن Save As ، اپلیکیشن کلون شده خود را ذخیره کنید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR