دانلود WinNc 10.2.0.0 – نرم افزار فایل منیجر حرفه ای ویندوز

دانلود WinNc 9.8.1.0 - نرم افزار فایل منیجر حرفه ای ویندوز

 

دانلود WinNc

| نرم افزار فایل منیجر حرفه ای ویندوز |

 

WinNc 10.2.0.0 نام یک نرم افزار حرفه ای جهت مدیریت فایل در محیط ویندوز است ، در واقع WinNC ، جایگزینی بسیار عالی و مناسب برای ویندوز اکسپلورر است. این نرم افزار با دارا بودن 2 پنل در کنار همدیگر ، قابلیت مدیریت فایل ها را در انواع سیستم عامل های ویندوز بسیار ساده تر و سریع تر می کند. وین ان سی ، یک فایل منیجر حرفه ای با دارا بودن قابلیت باز کردن تب ها مشابه فایل منیجر محبوب Norton Commander است.

در سال های گذشته ، تقریباً تمامی مرورگرهای مدرن صفحات وب ، ویژگی باز کردن تب ها در یک پنجره مستقل را فراهم آورده اند. اکنون وقت آن است که ویندوز اکسپلورر را فراموش کنید و با نصب WinNC ، امکان استفاده از تب ها را به محیط ویندوز بیاورید. با این کار شما می توانید در محیطی بسیار خلوت تر ، به مدیریت فایل ها و سازماندهی آنان بپردازید. WinNc نرم افزاری جهت مدیریت حرفه ای فایل در انواع ویندوزهای Vista/7/8/8.1/10 است که در کنار قابلیت های Rename/Delete/Copy/Cut/Paste و … ، به شما امکان رایت دیسک ها ، ساخت ایمیج های ISO ، کار با فایل های فشرده و … را نیز می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinNc را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinNc :

– جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر

– پشتیبانی از ویژگی محبوب تب ها

– دارا بودن پنل دو گانه

– دارا بودن امکانات بسیار حرفه ای تر نسبت به ویندوز اکسپلورر

– نمایش آیتم های کپی شده در رنگ سبز

– نمایش آیتم های انتقال داده شده در رنگ نارنجی

– امکان انجام چندین پردازش در یک زمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20/21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR