دانلود نرم افزار File Commander Premium 3.6.13971 – فایل منیجر اندروید

دانلود نرم افزار File Commander Premium 3.6.13971 - فایل منیجر اندروید

 

دانلود File Commander

| نرم افزار فایل منیجر اندروید |

 

File Commander Premium 3.6.13971 نام یک فایل منیجر حرفه ای ، مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید است. اگر به خاطر داشته باشید ، در ابتدای عرضه سیستم عامل اندروید ، به طور پیش فرض نرم افزاری به منظور مدیریت فایل ها در آن وجود نداشت ، اما رفته رفته با گذشت زمان ، در نسخه های جدید اندروید ، شاهد اضافه شدن یک فایل منیجر بسیار قدرتمند با نام File Commander بودیم. نرم افزار File Commander به عنوان فایل منیجر پیش فرض بسیاری از گوشی ها و تبلت های اندرویدی امروزی ، کاربران را قادر می سازد در محیطی بسیار ساده ، بتوانند به مدیریت انواع فایل های خود بپردازند. این نرم افزار به شما این اجازه را می دهد که فایل های خود را در حافظه داخلی ، مموری کارت ، فضاهای ابری ، سرورهای از راه دور و سرویس هایی از قبیل Google Drive, DropBox, Box, OneDrive و… مدیریت کنید.

توسط نرم افزار File Commander ، شما می توانید انواع فعالیت هایی که در حیطه ی مدیریت فایل جای می گیرند از قبیل Rename/Delete/Copy/Cut/Paste و همچنین مدیریت فایل های فشرده در فرمت های RAR/ZIP را به کمک File Commander در گوشی یا تبلت اندرویدی تان محیا کنید. نسخه پرمیوم این نرم افزار با دارا بودن قابلیت Recycle Bin ، به شما امکان حذف و بازگردانی فایل ها را می دهد ؛ همچنین این نسخه فاقد هرگونه تبلیغات مزاحم و همچنین قابلیت مخفی کردن فایل ها است. در محیط مدیریت فایل نرم افزار File Commander ، شما می توانید انواع داده های خود از قبیل موزیک ها ، اسناد ، ویدیوها ، تصاویر و … را مدیریت کنید و یا آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار File Commander Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

File Commander1 File Commander2 File Commander4 File Commander3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR