دانلود بازی Red Ball 4 1.4.21 – توپ قرمز برای اندروید + پول بی نهایت + دیتا

دانلود بازی Red Ball 4 v1.0.75 - توپ قرمز برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Red Ball 4 برای اندروید

| بازی توپ قرمز برای اندروید + پول بی نهایت + دیتا |

 

Red Ball 4 1.4.21 نام یک بازی ماجرایی و بسیار محبوب برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر به خاطر داشته باشید ، یکی از بازی های پیش فرض گوشی های قدیمی نوکیا ، بازی توپ قرمز بود. اکنون نسخه ای حرفه ای و گرافیکی از بازی توپ قرمز برای کاربران سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است که به گونه ای برای آنان که از دوست داران بازی قدیمی هستند ، یک نوستالوژی به حساب می آید. موجودات شروری قصد دارند که این سیاره را به دنیایی مربع شکل تبدیل کنند !

توپ قرمز برای نجات این سیاره می کوشد ! پس هرچه سریع تر آن را دانلود و برای این هدف مهم او را دنبال کنید ؛ در این بازی تعداد 45 مرحله هیجان انگیز و بسیار جالب وجود دارد که می تواند تا مدت ها شما را با پازل هایی گوناگون سرگرم کند. مسیر خود را از میان موانع در پیش بگیرید و تمامی هیولاهای مسیر را برای رسیدن به هدفی بزرگ شکست دهید. هم اکنون می توانید بازی Red Ball 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Red Ball 41 Red Ball 42 Red Ball 43 Red Ball 44

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR