دانلود MEmu 9.1.1 – نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود MEmu 7.3.3 - نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

 

دانلود MEmu

| نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز |

 

MEmu 9.1.1 نام یک شبیه ساز روان و بسیار عالی از سیستم عامل اندروید در کامپیوتر شماست. در واقع MEmu ، یک ابزار رایگان و فوق العاده ، به منظور شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در سیستم عامل های Microsoft Windows می باشد. در مقایسه با سار شبیه سازهای اندروید در ویندوز ، نرم افزار MEmu بالاترین میزان سازگاری و کارآمدی را ارائه می کند. MEmu را می توانید بر روی طیف وسیعی از انواع دستگاه های ویندوزی نظیر کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و یا تبلت های ویندوزی امتحان کنید ! آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از انجام بازی های اندروید در کامپیوتر لذت می برید؟ شبیه سازهای متفاوت را امتحان کرده و نتیجه و بازدهی مناسبی را دریافت نکرده اید؟ پیشنهاد ما این است که اگر هدف اصلی تان از شبیه ساز اندروید در ویندوز ، اجرای بازی های اندرویدی است MEmu را از دست ندهید !

به کمک MEmu می توانید یک تجربه حرفه ای و کامل از اندروید را در ویندوزتان و در پنجره ای جدید اجرا کنید ، در صورت تمایل می توانید هر یک از آیتم های مورد نظرتان را نظیر سی پی یو ، رم ، حافظه ، رزولیشن صفحه و … مطابق نیاز خودتان تنظیم کنید. این نرم افزار با قابلیت به اشتراک گذاری آسان فایل ها در میان ویندوز ، شما را قادر می سازد سریعاً در میان دو سیستم عامل به انتقال فایل بپردازید. دیگر حتی به فلش دیسک برای انتقال داده ها نیازی نیست ! به سادگی می توانید با عمل Drag&Drop اپلیکیشن ها و بازی های APK را در MEmu نصب کنید. MEmu امکان تجربه بازی های اندرویدی با بالاترین کیفیت ممکن را در دستگاه های ویندوزی برای شما فراهم می کند و شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی را با پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد در آن اجرا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MEmu را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MEmu :

– امکان اجرای نرم افزارها و بازی های اندروید در ویندوز

– قابلیت استفاده از اپلیکیشن های ارتباطی در کامپیوتر

– راه اندازی سریع و روان اندروید

– مناسب برای تجربه و لذت بازی های اندروید با بالاترین کیفیت در کامپیوتر

– امکان اجرای مستقیم چندین شبیه ساز اندروید در پنجره های مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MEmu1

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز
OS : Windows XP SP3 / 7 / 8.1 / 10.
Prosessor : Intel / AMD
RAM : 2 GB
Directx : 9.0c
Hard : 5 GB
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 760 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR