دانلود بازی Sniper Fury 4.2.0c – خشم اسنایپر برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Sniper Fury 1.6.0q - خشم اسنایپر برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Sniper Fury برای اندروید

| بازی خشم اسنایپر برای اندروید + دیتا |

| بازی آنلاین |

 

Sniper Fury 4.2.0c بازی گرافیکی و فوق العاده ای از سوی کمپانی گیم لافت برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که به واسطه آن ، شما می توانید تجربه ای فوق العاده از یک تک تیرانداز را در گوشی های خود مشاهده کنید. دیگر زمانی برای دیپلماسی و حل مشکلات به روش مسالمت آمیز باقی نمانده است ، اکنون وقت آن است که در عمل وارد جنگ شوید ! بازی Sniper Fury با شعار بهترین عنوان بازی های تک تیر انداز پا به میدان گذشاته است ، پس از چیزی نترسید ! چرا که با دوربین فوق العاده قدرتمند اسلحه های شما ، دیگر هیچ دشمنی نمی تواند از دید مخفی شود. این بازی در مجموع دارای 130 مرحله با مأموریت های گوناگون است که با شبیه سازی یک محیط 3 بعدی با گرافیک عالی ، نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.

در این بازی شما با انواع کلاس های جنگی نیروهای دشمن آشنایی پیدا می کنید که از جمله آنان می توان به سربازان ، وسایل نقلیه ، واحد های هوایی و … اشاره کرد. طوفان های شنی ، کولاک و باران های شدید از جمله افکت های مرتبط با وضعیت جوی بازی هستند که هیجان خاصی را به محیط های تیراندازی می بخشند. در بازی خشم تک تیر انداز شما می توانید اسلح های خود را شخصی سازی کنید و با اسلحه های پیشرفته و اسنایپر کار کنید و از فواصل دور به دشمنان شلیک کنید. هم اکنون می توانید بازی Sniper Fury را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Fury1 Sniper Fury2 Sniper Fury3 Sniper Fury4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل APK رو دریافت کرده و سپس نصب نمایید.

– پس از اجرای بازی و اتصال به اینترنت ، دیتای بازی خودکار توسط بازی دانلود می شود. (حجم دیتا بیش از 700 مگا بایت)

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR