دانلود WinBin2Iso 6.01 Final x86/x64 + Portable – تبدیل فایل های BIN به ISO

دانلود WinBin2Iso 2.88 Final x86/x64 + Portable - تبدیل ایمیج های BIN به ISO

 

دانلود WinBin2Iso

| نرم افزار تبدیل ایمیج های BIN به ISO |

 

WinBin2Iso 6.01 Final x86/x64 + Portable نام نرم افزاری جدید ، سبک و بسیار کم حجم در زمینه تبدیل سریع فایل های BIN به ISO است. فرمت های BIN و ISO ، از جمله فرمت های مربوط به ایمیج های دیسک های CD و DVD هستند که امروزه کاربرد بسیاری در به اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت پیدا کرده اند. برای مثال بازی ها ، نرم افزارهای حجیم و … در قالب ایمیج هایی با فرمت ISO یا BIN جهت دانلود قرار می گیرند. WinBin2Iso یک نرم افزار بسیار ساده جهت تبدیل ساده فرمت BIN به فرمت رایج ایزو است.

در صورتی که قصد داشته باشید یک فایل ایمیج در فرمت BIN را به فرمت ایزو تبدیل کنید ، می توانید از نرم افزار سبک WinBin2Iso استفاده کنید. رابط کاربری این نرم افزار به قدری ساده است که هر کاربری با هر سطح دانش کامپیوتر می تواند با آن کار کند. در بخش اصلی نرم افزار می توانید ضمن وارد کردن فایل BIN و تعریف محل ذخیره سازی فایل ISO ، فرآیند تبدیل را با کلیک Convert آغاز کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinBin2Iso را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinBin2Iso :

– دارا بودن حجم بسیار پایین در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه

– دارا بودن نسخه های 32 و 64 بیتی و همچنین نسخه های قابل حمل

– رابط کاربری بسیار ساده و مفید

– قابلیت تبدیل انواع فایل های BIN به ISO صرف نظر از حجم ایمیج ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR