دانلود بازی Field Defense Tower Evolution 1.9 – دایره دفاعی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Field Defense Tower Evolution 1.7 - دایره دفاعی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Field Defense Tower Evolution برای اندروید

| بازی دایره دفاعی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Field Defense Tower Evolution 1.9 نام یک بازی جدید در سبک استراتژیک مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر شما هم از گیمرهای اندرویدی بازی ، با عنوان محبوب Field Runner آشنایی دارید ، همانند بازی فیلد رانر ، Field Defense Tower Evolution نسخه ای جدید و بسیار هیجان انگیز از بازی های استراتژیک در سبک بازی های دفاع از قلعه می باشد. در بازی فیلد دیفنس ، شما وظیفه دارید برج هایی بزرگ و دفاعی را ایجاد کنید تا بتواند در برابر حملات دشمن ، امنیت شما را تضمین کند. در این بازی شما با پیش بردن مراحل ، کسب پول و دستاوردهای جدید ، می توانید قدرت تدافعی برج ها را افزایش دهید.

پس آماده باشید تا در Field Defense Tower Evolution ، تا آخرین نفس با دشمنان خود بجنگید و از سرزمین و قلمروی خود دفاع کنید. در این بازی 4 نوع مختلف از مهاجمان حضور دارند که مهارت های تداعی شما را به چالش می کشانند ، از جمله آن ها می توان به واحد های پرنده ، دونده ها و… اشاره کرد. این بازی با دارا بودن مپ های گوناگون ، دستاوردهای تشویقی ، قابلیت های ارتقای برج ها و… یکی از بهترین و محبوب ترین عناوین بازی های استراتژیک برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود. هم اکنون می توانید بازی Field Defense Tower Evolution را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Field1 Field2 Field3 Field4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33 + 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR