دانلود KCleaner 3.7.1.109 + Portable – نرم افزار پاک سازی سیستم

دانلود KCleaner 3.7.1.109 + Portable - نرم افزار پاک سازی سیستم

 

دانلود KCleaner

| نرم افزار پاک سازی سیستم |

 

KCleaner 3.7.1.109 + Portableنام یک نرم افزار مؤثر و بسیار قدرتمند ، به منظور پاک سازی هارد دیسک رایانه شماست. به کمک KCleaner ، می توانید هر بایت از داده های موجود در رایانه تان را بررسی و آن دسته از فایل های بیهوده و اضافی را که ضرورتی برای وجود آنان در سیستم نیست را حذف نمایید. ایا شما هم با مشکل کمبود فضا در هارد دیسک رو به رو هستید؟ پیش از آنکه اقدام به تعویض و ارتقای آن کنید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از KCleaner استفاده کنید !  این نرم افزار دارای یک فعالیت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر در پس زمینه است ، بدین ترتیب شما هیچ نیازی به اجرای آن ندارید ، تنها کافیست که آن را بر روی ویندوزتان نصب کنید.

ممکن است شما هم از کم بودن فضای خالی در دسترس ناراحت باشید ، حقیقت این است که چندین گیگابایت از اطلاعات موجود در کامپیوتر که حتی دیده نمی شوند ، ضرورتی برای باقی ماندن در کامپیوتر ندارند ، بنابراین به کمک KCleaner می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، چندین گیگابایت از فضای خالی را مجدداً به دست آورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار KCleaner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KCleaner :

– قابلیت حذف فایل های موقت ، کش ها و…

– قابلیت کارکرد اتوماتیک در پس زمینه

– دارا بودن قابلیت حذف امنیتی و بدون بازگشت فایل ها

– قابلیت تنظیم گزینه های مربوط به حذف فایل ها

– حجم کم و رابط کاربری ساده و یوزر فرندلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR