دانلود GeoGebra 6.0.826.0 + Portable – ترسیم اشکال هندسی

دانلود GeoGebra 5.0.174.0 + Portable - ترسیم اشکال هندسی

 

دانلود GeoGebra

| نرم افزار ترسیم اشکال هندسی – جئوجبرا |

 

GeoGebra 6.0.826.0 + Portable نام نرم افزاری رایگان و اپن سورس به منظور ترسیم اشکال هندسی و ریاضیاتی جهت انجام عملیات محاسباتی و ریاضیات جبر و هندسه طراحی شده است. از آن جا که این نرم افزار مبتنی بر جاوا است ، شما می بایست پیش نیاز آن را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. آخرین نسخه از ماشین و موتور محیط جاوا در ویندوز را می توانید از صفحه Java SE Runtime Environment دانلود کنید. نرم افزار جئوجبرا با دارا بودن یک محیط کاربری یوزر فرندلی و بسیار تمیز و صاف ، کاربر را قادر می سازد در محیطی بسیار زیبا اقدام به ترسیم انواع اشکال هندسی و ریاضیاتی با استفاده از ابزارهای پیشرفته کند.

جئو جبرا به شما این امکان را می دهد که نقطه ها و بردارها را ترسیم کنید و محاسبات مورد نظرتان را بر روی آنان اعمال نمائید. به طور مثال ، جئو جبرا به شما این قابلیت را می دهد که طول یک بردار را اندازه گیری کنید. در جئو جبرا شما می توانید با زاویه ها ، متغیرهای بولی ، عملیات ماتریس (جمع ، تفریق ، ضرب) و بسیاری دیگر از پارامترهای ریاضیاتی کار کنید. جئو جبرا از دو زبان برنامه نویسی GGBScript و JavaScript پشتیبانی کامل دارد و شما می توانید پروژه های ترسیم شده تان را در فرمت های HTML، PNG، EPS، GIF ذخیره سازی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GeoGebra را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GeoGebra :

– ابزاری بسیار مناسب برای دانش آموزان و دانشجویانجهت ترسیم انواع اشکال هندسی برای پروژه ها

– مناسب برای طراحی سوالات دروس هندسه برای اساتید دانشگاهی

– دارا بودن ابزارهای استاندارد و بسیار مناسب جهت ترسیم اشکال هندسی

– دارا بودن طیف وسیعی از آرایه های مورد کابرد در ریاضیات

– رابط کاربری یوزر فرندلی و بسیار کاربرپسند

– قابلیت شخصی سازی مشخصه های آبجکت ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

نرم افزار پیش نیاز: JAVA JRE

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR