دانلود Inno Setup Compiler 5.5.9 – ساخت آسان فایل های نصبی

دانلود Inno Setup Compiler 5.5.6 - ساخت آسان فایل های نصبی

 

دانلود Inno Setup Compiler

| نرم افزار ساخت آسان فایل های نصبی |

 

Inno Setup Compiler 5.5.9 نام نرم افزاری ساده و کم حجم به منظور ساخت فایل های Setup حرفه ای برای برنامه ها و بازی های شماست. با توجه به اینکه معمولا ساخت فایل های ستاپ برای نرم افزارها ، با استفاده از نرم افزارهایی حجیم و تحت فرآیندهای پیچیده انجام می شود ، نرم افزار Inno Setup Compiler سعی در ساده سازی این عملیات دارد. تمامی فرآیند ساخت فایل نصبی ، به کمک Wizard نرم افزار انجام می شود ، در تمامی قدم های تولید فایل های ستاپ ، Wizard و راهنمای نرم افزار به همراه شماست.

این نرم افزار می تواند در سریع ترین زمان ممکن ، فایل های نصبی مورد نظرتان را به شما تحویل دهد. تنها کافیست در ابتدای اجرای نرم افزار ، نام پکیج مورد نظر ، ورژن ، سازنده و وب سایت مورد نظرتان را در کادرهای مربوطه وارد کنید و در ادامه با تعریف فولدر محل قرارگیری مورد نظرتان ، تنها چند کلیک دیگر تا آماده شدن فایل Setup فاصله خواهید داشت ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Inno Setup Compiler را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Inno Setup Compiler :

– پشتیبانی کامل از نسخه های 64 بیتی فایل های Setup

– قابلیت ساخت سریع تک فایل های EXE برای نصب آسان پکیج ها

– دارا بودن ویزارد استاندارد برای راهنمایی در تمامی مراحل

– قابلیت شخصی سازی فرآیند نصب Full, Minimal, Custom

– دارا بودن قابلیت Uninstall در کنترل پنل

– امکان ساخت شرتکات های دسکتاپ و استارت منو پس از نصب

– پشتیبانی از موتور اسکریپت Pascal

– سورس کد اپن سورس Borland Delphi 2.0-5.0

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR