دانلود بازی PES CLUB MANAGER 2.1.0 – مربی گری باشگاه فوتبال برای اندروید + دیتا

دانلود بازی PES CLUB MANAGER مربی گری باشگاه فوتبال برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی PES CLUB MANAGER برای اندروید

| بازی مربی گری باشگاه فوتبال برای اندروید + دیتا |

 

PES CLUB MANAGER 2.1.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی های فوتبالی و ورزشی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در بازی پی اس کلاب منیجر ، شما به عنوان مدیر باشگاه فوتبال رویایی تان ، می توانید رقابت هایی حرفه ای را با حضور بیش از 5000 بازیکن سطح اول فوتبال جهان دنبال کنید. تیم مورد علاقه تان را انتخاب و تمرینات ورزشی را آغاز کنید ، محل باشگاه خود را تعریف و انجمن های مدیریتی را تشکیل دهید. دستورات تاکتیکی را بر روی تیم خود به کار گیرید تا به بهترین مدیر یک تیم باشگاهی تبدیل شوید. در PES CLUB MANAGER ، شما می توانید مهارت های سر مربی گری تیم های باشگاهی را با حضور بیش از 5000 بازیکن محبوب و مشهور و تیم هایی از قبیل بایرن مونیخ ، یوونتوس ، پاری سن ژرمن و … به چالش بکشید.

روند بازی های فوتبالی در PES CLUB MANAGER ، به صورت 3 بعدی در کلاس بازی محبوب Pro Evolution Soccer انجام می شود. شما به عنوان سرمربی تیم فوتبال ، می توانید تیم خود را تا قهرمانی هدایت کنید و تاکتیک ها و استراتژی های خاصی را برای آن در نظر بگیرید. بازی پی اس کلاب منیجر ، یک شبیه سازی فوق العاده دقیق برای بازی های فوتبالی است ، در هر زمان که بخواهید می توانید ترکیب و تاکتیک های تیمی را تغییر دهید ، برای مثال اگر از تیم حریف گل خورده باشید ، می توانید سیستم هجومی را برای ادامه بازی پیاده سازی کنید.  هم اکنون می توانید بازی PES CLUB MANAGER را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PES1 PES2 PES3 PES4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 + 1130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR