دانلود Slimjet 42.0.2.0 x86/x64 (Chromium) + Portable – مرورگر قدرتمند وب

دانلود FlashPeak Slimjet 6.0.4.0 x86/x64 + Portable - مرورگر قدرتمند وب

 

دانلود Slimjet

| نرم افزار مرورگر قدرتمند وب |

 

Slimjet 42.0.2.0 x86/x64 (Chromium) + Portable نام یک مرورگر وب جدید ، قدرتمند ، انعطاف پذیر و بسیار پرسرعت مبتنی بر موتور Blink است. در واقع اسلیم جت ، یک جایگزین حرفه ای برای مرورگر محبوب Google Chrome است ؛ ساخته شده برای حفاظت از حریم خصوصی شما ، استارت آپ بسیار سریع تر ، بارگذاری سریع تر صفحات وب ، رابط کاربری کاملا ریسپانسیو و … از جمله مهم ترین قابلیت های این نرم افزار مرورگر وب است. الیم جت یک نرم افزار مرورگر کاملا امن و پایدار است که در برابر حملات هکری فیشینگ و ابزارهای مخرب ، امنیت کامل سیستم شما را تضمین می کند.

اسلیم جت با قدرت گیری از معماری مالتی پراسس ، با ویژگی های بسیار مناسب و دقرتمند جهت فراهم سازی یک تجربه بی نظیر در فضای وب طراحی شده است. Slimjet دارای تنظیمات مختلف و آپشن هایی کاملا قابل شخصی سازی است که تجربه ای لذت بخش را در کار با مرورگر وب برای شما فراهم می سازد. علاوه بر این ها ، مرورگر Slimjet ، با تمامی افزونه های مرورگر گوگل کروم و فروشگاه مربوطه سازگاری کامل دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FlashPeak Slimjet را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FlashPeak Slimjet :

– دارا بودن QuickFill برای لاگین کردن سریع به فرم های صفحات وب

– قابلیت شخصی سازی کامل تولبار

– ادغام سازی کامل با فیسبوک

– قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین

– قابلیت ویرایش و زیباسازی تصاویر قبل از آپلود و به اشتراک گذاری آن ها

– دارا بودن مترجم انعطاف پذیر صفحات وب

– قابلیت ادغام سازی کامل با اشتراک در سرویس های Twitter, Google Plus, Blogger, WordPress, Gmail, Hotmail, StumbleUpon

– قابلیت ذخیره تصاویر در کلیپ بورد

– قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : ~80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR