دانلود Krita Studio 4.2.7.1 x86/x64 – نرم افزار نقاشی و ویرایش حرفه ای عکس

Krita.cover

 

دانلود Krita Studio

| نرم افزار نقاشی و ویرایش حرفه ای عکس |

 

Krita Studio 4.2.7.1 x86/x64 نام یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه نقاشی ، طراحی و ترسیم ایده های خلاقانه برای هنرمندان و سازندگان بازی های رایانه ای است. ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه استفاده از براش ها ، رابط کاربری فوق العاده زیبا و انعطاف پذیر ، نرم افزار Krita Studio به یکی از قدرتمندترین رقبای نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ تبدیل می کند. Krita یک رابط کاربری یوزر فرندلی دارد ، شما از بخش تنظیمات می توانید محیط و رنگ کاربری آن را مطابق سلیقه خودتان تغییر دهید. علاوه بر این ها ، شما حتی می توانید تولبارهای مورد نیاز و همچنین شرتکات های مربوط به کلید های کیبورد را نیز مطابق نیازتان تغییر دهید. در استودیوی طراحی Krita ، می توانید زیباترین طرح ها ، مدل ها و پترن ها را با خلاقیت خودتان به وجود آورید ؛ براش های تعریف شده در نرم افزار فوق العاده Krita ، متناسب با هریک از نیازهای شما دسته بندی شده اند و می توانید از آنان در طرح های حساس و دقیق خود بهرمند شوید.

Krita Studio ابزارهایی بسیار وسیع را در انتخاب بخش های مختلف تصاویر در اختیار شما می گذارد و می توانید پارت های مورد نظرتان را از عکس ها در اشکالی نظیر مربع ، مستطیل ، دایره ، بیضی یا … سلکت کنید. یکی از قابلیت های بسیار پرکاربرد Krita Studio ، امکان کار با لایه ها و ایجاد افکت های طبیعی ساده ، شفافیت و … در آنان است. کار به صورت لایه لایه با تصاویر ، یک فرآیند بسیار حرفه ای است که طرح های مدرن امروزی همه و همه با استفاده از آنان خلق می شوند. Krita Studio به منظور زیباسازی تصاویر شما ، مجموعه ای از افکت ها و فیلترهای بسیار زیبا را برای عکس ها در نظر گرفته است که می توانید برای آنان جهت زیباسازی ، تنظیم شفافیت ، اصلاح رنگ ها و… استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Krita Studio برای ویندوز را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Krita Studio :

– دارا بودن رابط کاربری یوزر فرندلی و قابل تنظیم مطابق با نیاز

– دارا بودن ابزارهای سلکت تصویر با اشکال مختلف

– قابلیت استفاده از براش های مختلف مطابق با نیازهای گوناگون

– امکان استفاده از مجموعه ابزارهای حرفه ای برای ویرایش و ترسیم طرح

– دارا بودن افکت ها و فیلترهای منحصر به فرد

– قابلیت استفاده از لایه ها

– کار با رنگ ها ، بهینه سازی رنگ ها و اصلاح عیوب تصاویر

 

 

تصاویر از محیط نرم افزار :

 

user-interface-2-9

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 111 + 107 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR