دانلود بازی Walking War Robots 9.2.2 – نبرد ربات ها برای اندروید

دانلود بازی Walking War Robots نبرد ربات ها برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Walking War Robots برای اندروید

| بازی نبرد ربات ها برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت |

| آنلاین |

 

Walking War Robots 9.2.2 بازی جدید در سبک اکشن با موضوع جنگ ربات های غول پیکر به صورت تیم های 6 نفره است. فرصت را از دست ندهید و شما هم به جمع جنگنده های آهنی در بازی Walking War Robots بپیوندید ! اگر شما هم از دوست داران ربات ها و مردان آهنی هستید ، پیشنهاد می کنیم نبردهای فوق العاده ی آنان را در بازی Walking War Robots از دست ندهید ، مهم نیست که شما بازی نبرد ربات ها را در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود انجام دهید ، زیرا در هر صورت از گرافیک فوق العاده و وضوح بی نظیر جنگ های مردان آهنی شگفت زده خواهید شد !

زمان جنگ فرا رسیده است ! ایا برای انجام نبردهای بسیار تند و خشن در میان ربات های آهنی آمادگی دارید؟ تمامی ربات های دشمن را نابود کنید و به امتیازات بالاتر دست پیدا کنید. حال شما می توانید اسلحه ها و زره های جدید را خریداری نمایید و ربات خود را به درجه ای بالاتر ارتقا دهید. در این بازی بیش از 20 نوع ربات مختلف و 15 اسلحه گوناگون تعریف شده اند که می تواند هیجان خاصی را به محیط بازی ببخشد. هم اکنون می توانید بازی Walking War Robots را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War1 War2 War3 War4

 



مهرگان آی‌تی


What’s In The MOD:

Inactive Bots
MOD works up to level 8!

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

 

نصب بازی های دارای فایل های چندگانه SAI :

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR