دانلود Ant Renamer 2.12.0 + Portable – تغییر نام دسته جمعی فایل ها

دانلود Ant Renamer 2.12.0 + Portable - تغییر نام دسته جمعی فایل ها

 

دانلود Ant Renamer

| تغییر نام دسته جمعی فایل ها |

 

Ant Renamer 2.12.0 + Portable نام نرم افزاری سبک و کم حجم به منظور تغییر نام فایل ها و فولدرها به صورت دسته جمعی با پروفایل های از پیش تنظیم شده است. Ant Renamer با دارا بودن یک رابط کاربری ساده و دوست داشتنی ، امکان تغییر نام گروهی مجموعه ای از فایل ها را با تنظیمات از پیش انجام گرفته فراهم می سازد ؛ شما می توانید فایل ها و فولدرهای خود را به کمک دکمه Browse به محیط نرم افزار اضافه کنید و یا با استفاده از Drag&Drop این کار را انجام دهید. پیش از انجام فرآیند تغییر نام دسته جمعی و مجموعه بسیار زیاد از فایل ها ، شما می توانید پیشنمایش نتایج را مشاهده کنید و همواره به گزارشات Log فعالیت ها دسترسی داشته باشید.

در Ant Renamer ، شما می توانید پروفایل مربوط به تغییر نام فایل ها و فولدرهای خود را از میان تنظیمات بسیاری انتخاب کنید. از جمله برخی از این پروفایل های از پیش تنظیم شده می توان به مواردی همچون : تغییر پسوند ، جایگزینی نماد ، تغییر در کاراکتر ها ، حذف کاراکترها ، تگ فایل های صوتی و … اشاره کرد. با توجه به آزمایشاتی که در طول تست های اولیه Ant Renamer انجام شد ، نرم افزار Ant Renamer کمترین میزان پردازنده و رم کامپیوتر را اشغال می کند ، بنابراین Ant Renamer یکی از سبک ترین و مناسب ترین راه ها برای تغییر نام دسته جمعی به حساب می آید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ant Renamer را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Ant Renamer :

– قابلیت تغییر نام دسته جمعی تعداد بسیار زیادی از فایل ها و فولدرها تنها با چند کلیک

– قابلیت تغییر پسوند

– امکان جایگزینی کاراکتر و نماد در نام گذاری فایل ها

– قابلیت جا به جایی کاراکترها

– قابلیت حذف کاراکتر و نماد در نام گذاری فایل ها

– قابلیت ساخت نام فایل با استفاده از تگ های فایل صوتی

– قابلیت ساخت نام گذاری رندم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.17 + 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR