دانلود بازی Wings on Fire – Endless Flight 1.25 – بال ها در آتش برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Wings on Fire - Endless Flight 1.25 - بال ها در آتش برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Wings on Fire – Endless Flight برای اندروید

| بازی بال ها در آتش برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Wings on Fire – Endless Flight 1.25 نام یک بازی جدید و بسیار طرفدار ، مناسب برای دوست داران بازی هایی هایی با موضوع کنترل و هدایت هواپیما است. لذت هیجان و دلهره و استرس را در بازی Wings on Fire – Endless Flight تجربه کنید ! آیا برای آتش گرفتن بال های هواپیمای خود آمادگی دارید؟ هدف شما در این بازی ساده است ، مواضع دشمن را شناسایی و آنان را بمباران کنید ؛ البته پرسش اصلی این است که آیا به اندازه ای سریع هستید که تا پیش از آسیب جدی هواپیما ، مأموریت را به اتمام برسانید؟

Wings on Fire – Endless Flight شما را به چالشی دعوت می کند که تا به حال مشابه آن را تصور هم نکرده باشید ! بال های هواپیمای شما آتش گرفته اند و کوچک ترین تأخیرها در انجام مأموریت می توانند حادثه ای وحشتناک را به وجود آورد ! شما می توانید هواپیمای خود را با سلیقه شخصی تان انتخاب کنید و به صورت آزادانه در نمایی با گرافیک 3 بعدی پرواز کنید ، از مهم ترین امکانات این بازی می توان به ثبت رکوردهای آنلاین ، رقابت با دوستان و امکان کسب امتیازهای بیشتر برای شخصی سازی هواپیماها اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Wings on Fire – Endless Flight را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Wing1 Wing2 Wing3 Wing4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR