دانلود بازی ROOT برای PC

دانلود بازی ROOT برای PC

 

دانلود بازی ROOT برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی هکر کامپیوتری |

| نسخه HI2U |

 

ROOT بازی جدیدی در سبک اکشن و شبیه سازی هکر کامپیوتری می باشد که در سال 2015 توسط Deep Fried Enterprises ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای یک هکر خبره و متخصص با نام Edward Summerton قدم بگذارید ! آستین های خود را تا بزنید ، یقه پیراهن را مرتب کنید و یک فنجان قهوه بنوشید ! زیرا امروز قصد دارید که یک شرکت مرموز و بسیار قدرتمند را هک کنید ! بازی ROOT یک شبیه سازی بسیار عالی از دنیای سایبری و خطرات آن است که به شما این اجازه را می دهد ه به انتخاب خودتان فعالیت های گوناگونی را انجام دهید. حملات سایبری بسیار خطرناک بوده و جبران خسارت های ناشی آن تقریباً غیرممکن هستند ، در هنگام انجام عملیات دقت و مهارت کافی را به خرج دهید ، زیرا کوچک ترین خطا ممکن است باعث لو رفتن و جلوگیری از دسترسی به مراحل بالاتر را در پی داشته باشد.

خطرناک ترین دشمن شما در این بازی مردی است که خود سیستم های رمزگذاری شبکه را برنامه نویسی کرده است. در واقع رقابت و مبارزه اصلی بین شما و او است ؛ در این بازی همواره در تلاش باشید تا به سطح دسترسی نامحدود Root یا ریشه برسنید ، بدین ترتیب شما به بالاترین درجه مجوز ها دسترسی خواهید داشت و دیگر کسی نمی تواند جلودارتان باشد. البته توجه کنید که ممکن است دشمن شما برنامه های بسیاری را برای توقف حملات شما به کار گیرد ، اما همواره دسترسی Root بالاترین قدرت را در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ROOT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

ROOT1 ROOT2

 

ROOT3 ROOT4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: Intel Core i3 2.1 GHz or AMD Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Sound Card: DirectX9.0c Compatible Audio

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 494 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR