دانلود HTML Compiler 2024.1 – نرم افزار تبدیل HTML به فایل اجرایی

دانلود HTML Compiler 2021.35 - نرم افزار تبدیل HTML به فایل اجرایی

 

دانلود HTML Compiler

| نرم افزار تبدیل HTML به فایل اجرایی |

 

HTML Compiler 2024.1 نام نرم افزاری است که به شما امکان تبدیل فایل های HTML به فرمت های اجرایی در ویندوز را می دهد. بدین ترتیب شما به کمک اچ تی ام ال کامپایلر ، می توانید فایل های HTML خود را که شامل کدهای CSS ، HTML ، JavaScript ، تصویر و … است را به فرمت های اجرایی در محیط ویندوز تبدیل نمایید. کاربرد اصلی این نرم افزار در شرایطی است که شما دوست نداشته باشید محتوای سورس کد HTML ، در اختیار مخاطب قرار بگیرد. در کنار این قابلیت ها ، فایل های اجرایی که توسط HTML Compiler ساخته می شود با بهره گیری از هزاران پوسته و عنصر مختلف قابل شخصی سازی می باشد.

اگر فایل HTML ساخته شده شما ، دارای تصویر و یا المنت های اضافی باشد ، حتما می دانید که می بایست برای انتقال آن ، فولدرها را نیز به همراه پروژه تان جا به جا کنید. این نرم افزار برای این محدودیت چاره بزرگی را پیاده سازی کرده است ، بدین ترتیب که شما تنها با داشتن یک فایل اجرایی EXE می توانید کلیه محتوای HTML آن را در اختیار داشته باشید و به طور مستقل از تمامی امکانات آن بازدید کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار HTML Compiler را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار HTML Compiler :

– قابلیت تولید فایل های اجرایی از فایل های HTML به صورت مستقل و بدون فایل های وابسته

– عدم امکان استخراج محتویات کدها

– پشتیبانی کامل از Unicode

– تعامل مناسب کدهای HTML با نرم افزار ویندوزی

– دارا بودن هزاران پوسته حرفه ای برای حرفه ای کردن فایل های اجرایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 329 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR