دانلود بازی Mini Racing Adventures 1.23.4 – اتومبیل رانی فانتری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mini Racing Adventures اتومبیل رانی فانتری برای اندروید

 

دانلود بازی Mini Racing Adventures برای اندروید

| اتومبیل رانی فانتری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mini Racing Adventures 1.23.4 نام یکی از پرطرفدارترین بازی های رایگان اندروید ، در سبک سری بازی های مسابقه ای و رالی است. Mini Racing Adventures بازی شبیه سازی یک محیط 3 بعدی و امکان انجام بازی به صورت چندنفره و آنلاین ، برای شما و دوستانتان ساعات خوشی را فراهم می کند. Martin Nitro Minimo یا به طور خلاصه MnM به عنوان شخصیت اصلی بازی دارای قد و جثه ای کوتاه است ، اما بر خلاف این ظاهر ، قلبی بزرگ با رویاهایی بسیار هیجان انگیز را در سر می پروراند که شما می بایست در دستیابی به آنان به او کمک کنید.

به مارتین کمک کنید تا به رویای دست یابی به پرسرعت ترین اتومبیل و رکورد دار رقابت ها تبدیل شود. در طول مسابقات به رقیب دیرینه مارتین با نام Omini Speedario توجه ویژه ای داشته باشید ، زیرا او با اتومبیل پرسرعت خود به صورت بی امان در تعقیب شماست و کوچک ترین اشتباه در رانندگی ، می تواند او را به مقام اول برساند. در بازی Mini Racing Adventures تعداد 21 وسیله نقلیه مختلف قابل آنلاک شدن تعبیه شده است که برای دستیابی به آنان می بایست یک ماجراجوئی پیچیده را در 9 مأموریت مختلف پست سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Mini Racing Adventures را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mini1 Mini2 Mini3 Mini4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR