دانلود ARO 2015 11.0 – نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز

دانلود ARO 2015 11.0 - نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز

 

دانلود ARO 2015

| نرم افزار بهینه سازی و تعمیر رجیستری ویندوز |

 

ARO 2015 11.0 نام نرم افزاری است که تمرکز ویژه ای بر کشف و تعمیر عیب های رجیستری و مشکلات آن دارد. ARO 2015 با موتور اسکن پیشرفته خود ، به شما این اجازه را می دهد که کلیدهای رجیستری ویندوز را به صورت عمیق اسکن کنید و حتی کوچک ترین ایرادات موجود در آن را نیز اصلاح کنید. ARO می تواند فایل های بیهوده و غیرضروری که در طول زمان فضای هارد دیسک را اشغال نموده اند شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نماید. ARO 2015 یکی از مناسب ترین روش ها برای تعمیر خطاهای رجیستری ، رفع ایرادات آن و حذف کلیدهای بیهوده جهت بهینه سازی و افزایش سرعت پاسخ دهی سیستم شماست.

ARO بر روی اسکن 3 قسمت مختلف از قبیل Registry, Junk, Security تمرکز می کند. قابلیت رجیستری اسکنر این نرم افزار ، می تواند 13 بخش مختلف از ویندوز رجیستری را اسکن کرده و نسبت به رفع عیب آنان اقدام کند. اسکنر فایل های بیهوده به شما این امکان را می دهد که تنها با یک کلیک 10 بخش مختلف از رجیستری ویندوز را اسکن کنید و کلیدهای بیهوده و بر جای مانده ار نرم افزارهای قدیمی را حذف کنید. اسکنر امنیتی همانند یک آنتی ویروس حرفه ای عمل کرده و نسبت به به روز رسانی اپلیکیشن های مهم ویندوز به شما اطلاعیه می دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ARO 2015 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ARO 2015 :

– قابلیت اسکن دقیق کلیدهای رجیستری و عیب یابی و تعمیر آن ها

– افزایش سرعت ویندوز با بهینه سازی رجیستری

– حذف کلیدهای بیهوده و بر جای مانده از اپلیکیشن های قدیمی

– قابلیت افزایش بازدهی سیستم با آزاد کردن فضای پردازنده

– قابلیت افزایش بازدهی NTFS در ویندوز

– افزایش سرعت بوت شدن ویندوز

– بهینه سازی عملکرد سخت افزارهای مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

2015_reg_scan

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR