دانلود Battery Limiter 1.0.6 + Portable – افزایش عمر باطری لپ تاپ

دانلود Battery Limiter 1.0.2 + Portable - افزایش عمبر باطری لپ تاپ

 

دانلود Battery Limiter

| نرم افزار افزایش عمر باطری لپ تاپ |

 

Battery Limiter 1.0.6 + Portable نام نرم افزاری ساده و کم حجم برای افزایش عمر مفید باطری لپ تاپ های شماست. اگر شما هم از دسته افرادی باشید که روزانه مدت زمان زیادی را با لپ تاپ خود می گذارید ، ساعت هایی طولانی دستگاهتان را به آداپتور برق متصل می کنید و گاهی اوقات حتی فراموش می کنید که برای ساعت های طولانی آن را از برق جدا کنید ! در صورتی که باطری لپ تاپ به طور مداوم پس از شارژ کامل ، همچنان به برق متصل باشد ، پس از مدتی از عمر آن کاسته شده و میزان نگهداری شارژ آن کاهش پیدا خواهد کرد.

Battery Limiter به شما این امکان را می دهد که با تعریف آلارم ، این مشکل را برطرف کنید و به محض آنکه باطری شما به میزان فول شارژ رسید ، با پخش یک آلارم مخصوص شما را برای جداسازی آن از آداپتور برق مطلع سازد. شما می توانید برای مثال مقدار ماکزیمم 96% شارژ را برای پخش شدن الارم تعیین کنید تا بدین ترتیب به افزایش عمر مفید باطری لپ تاپتان کمک کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Battery Limiter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Battery Limiter :

– امکان تعریف آلارم در هنگام فول شارژ شدن باطری لپ تاپ

– کمک به افزایش طول عمر متوسط باطری لپ تاپ

– دارا بودن امکان تنظیم دقیق میزان درصد شارژ

– امکان تعریف ماکزیمم 96% و مینیمم 30% برای پخش آلارم

– اجرای خودکار با روشن کردن لپ تاپ برای انجام وظیفه هوشمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.23 + 2.70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR